Klachten

Wij vinden het erg belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en over onze producten. Reclamaties over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ons, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. We lossen uw klacht graag op. Dat lukt ons het beste wanneer u contact met ons opneemt. Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.